Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord vergeten?
Stel je voor
Ga naar onderkantPagina: 1
ONDERWERP: Radja
Radja 3 jaren, 4 maanden geleden Karma: 0
Ik ben dus Judith en zoals jullie weten of ook niet weten, ben ik nieuwsposter op deze site.
Om meer informatie ivm met mezelf en Linkin Park te vinden, kan je ook altijd kijken onder 'Medewerkers'.

Ik ben 17 jaar, woon in Gent en zit nu in mijn laatste jaar Latijn-Wiskunde.

Mijn grootste passie is schaatsen en wel specifiek synchroonschaatsen. Ik schaats al gedurende 11 jaar, waarvan 9 synchroon.
Schaatsen betekent echt super veel voor mij, het is echt een geweldig gevoel om op dat ijs te staan en je eens volledig te geven, en alles uit je lijf te schaatsen.
( misschien een klein weetje, ik heb ooit geprobeerd om 'Opening' van Reanimation te introduceren in ons team en het te combineren met de rest van onze muziek maar spijtig genoeg hebben er andere nummers van gewonnen )

Een andere, maar iets minder grote passie van mij is dwarsfluit spelen. Ik zit nu in mijn 9e en eveneens laatste jaar. Het is enorm leuk om op zo'n manier met muziek bezig te zijn.

Ik heb ook lang in de jeugdbeweging gezeten waarvan 1 jaar leidster maar aangezien het te tijdrovend werd, ben ik ermee moeten stoppen...
Radja
Senior Boarder
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te bekijken
Geslacht: Vrouw Locatie: Gent Verjaardag: 08/21
De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.

Ga naar bovenkantPagina: 1
Website created by Thomas Verstraete © 2007-2012

Valid XHTML 1.0 Transitional   Valide CSS!