Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord vergeten?
Stel je voor
Ga naar onderkantPagina: 1
ONDERWERP: Hallo
Hallo 3 jaren, 4 maanden geleden Karma: 1
Hallo iedereen,

Ik ben Timothy, maar iedereen noemt me Ti.
Ik ben een Linkin Park fan van het eerste uur. (Maar ik denk dat iedereen hier zo is

Ik ben 21 jaar en ik ben Designer en prototyper bij het design bureau PiliPili en ik werk voor hen fultime bij Procter and Gamble.

Ik ben altijd creatief bezig op verschillende vlakken (fotografie, Photoshop, tekenen, schilderen...)

Linkin Park heb ik nog nooit live gezien maar ik hoop dat er snel verandering in komt.
En ik hoop dat ze eens naar ons klein landje komen.

Ik zit ook in het het Linkin Park street team van Amerika, daardoor weet ik het snelst al het LP nieuws.

Verder vind ik deze site echt goed uitgewerkt en ik hoop dat de leden blijven toestromen.

Groeten,
Ti
Ti
Fresh Boarder
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te bekijken
Geslacht: Man
De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.

Re:Hallo 3 jaren, 4 maanden geleden Karma: 4
Hellow,

Goed dat je je even voorstelt.

Alleszinds, welkom op dit forum enzo e
Aan je avator te zien neem ik aan dat je LPU bent?

Het is trouwens echt de moeite om LP live te zien! Als ze nog eens naar onze streken komen moet je zeker eens gaaan

En pasop, hier op deze site zitten ook LP fans die LP pas leren kennen hebben vanaf meteora, of zelfs pas vanaf minutes to midnight.
Maar aangezien je 21 bent pas je perfect in het profiel van fan van het eerste uur . Net zoals ik
samoht
Administrator
graph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te bekijken
Geslacht: Man Linkin Park Belgium Locatie: Veurne Verjaardag: 09/29
De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.

Ga naar bovenkantPagina: 1
Website created by Thomas Verstraete © 2007-2012

Valid XHTML 1.0 Transitional   Valide CSS!